7.05.2024

SOME FAN-MADE COVERS

It is a specialty of this blog, and here I wanna present to you a bunch of new fan-made covers I did for La Toya's music of the late 80's. What's your favorite one? Tell me in the comments section.
The selected songs are "He's so good to me", "Somewhere", "Not giving up on love", "On a night like this", "Do the salsa" and "Sexual feeling - La Toya Remix".


C'est une spécialité de ce blog, et ici je veux vous présenter mes pochettes de disques que j'ai réalisées pour la musique de La Toya de la fin des années 80. Quel est votre préférée ? Dites-le-moi dans la section commentaires.




Je pense que La Toya a quelques tres bonnes ballades dans sa carrière, tout particulièrement "Somewhere" enregistré en 89 et présenté dans sa première tournée.





No comments: